Tagastused ja vahetused

Valisid vale suuruse?

Jalatsite veebist ostmine ei ole alati lihtne. Enne kui otsustad jalanõud ümber vahetada või tagastada, palun veendu, et oled:

  • Eemaldanud enne proovimist kõik paberist sisematerjalid, sildid ja pakendid jalanõude seest.
  • Kontrollinud, kas sinu jalanõudega võib kaasas olla kaks paari sisetaldu — mõnel mudelil on nii paksem kui ka õhem variant. Proovi mõlemat, et leida parim sobivus enne tagastuse alustamist.

Vahetamine

Kui oled tellinud vale suuruse või mudeli, ära muretse – saad selle lihtsalt ümber vahetada:

  • Tee uus tellimus sobiva toote jaoks meie veebipoes ja tasu selle eest. Postitame uue paari esimesel võimalusel.
  • Tagasta esialgne paar alustades tagastusprotsessi meie kliendiportaalis.
  • Kui oleme tagastuse kätte saanud, kanname raha tagasi.

Kui sa ei leia sobivat mudelit või vajad abi valiku tegemisel, kirjuta meile vestlusaknas või aadressil pood@mymara.ee – aitame rõõmuga!

Tagastamine

Sul on õigus tagastada meie veebipoest ostetud toode 14 päeva jooksul alates kättetoimetamisest.

Täieliku tagasimakse saamiseks peab:

  • Toode olema kasutamata, välja arvatud proovimine samal viisil nagu füüsilises poes.
  • Kui tootel esineb kasutusjälgi, võime tagasimakse summat vähendada vastavalt kauba väärtuse langusele.

Tagastamine on Eesti-siseselt tasuta ainult DPD kaudu saadetud tellimustele. Teiste transporditeenuste puhul arvestatakse tagastuskulu (mis vastab algsele saatmistasule) tagastussummast maha.

Tagastuse algatamiseks kasuta palun meie spetsiaalset kliendiportaali.

    Kauba saatmine meile tagasi

    Oled alati oodatud oma pakki tagastama meie füüsilisse poodi. Soovi korral saad kasutada ka allolevaid tagastusviise, sõltuvalt esialgsest kättetoimetamise meetodist:

    • Omniva pakiautomaat – kasuta SMS-iga saadud tagastuskoodi. Pakisildi printimine ei ole vajalik. Kui vana silti pakil pole, siis kuller paigaldab ise uue sildi.
    • Smartposti pakiautomaat:
      • Kui pakk saabus sinisesse ekraaniga pakiautomaati, saab paki tagastada sama uksekoodiga igasse Smartposti sinisesse pakiautomaati üle Eesti.
      • Kui pakk saabus Smartposti valgesse klahvistikuga pakiautomaati, siis saab tagastuse vormistada läbi https://my.smartpost.ee/return_parcel/ iseteeninduskeskkonna kasutades saadetise numbrit (triipkood või jälgimisnumber).
        • Leiad selle sulle saadetud e-mailist või pakisildi pealt triipkoodi alt.
    • DPD pakiautomaat – tagastuskood (PIN) saadetakse sulle SMS-i ja/või e-posti teel paki kättesaamisel. Kasuta seda koodi paki tagastamiseks. Pakisildi printimine ei ole vajalik. Kui vana silti pakil pole, siis kuller paigaldab ise uue sildi.